Çeşme Tatil Fırsatları
A+ A A-

Çeşme'yi Çeşmelilerden Dinleyin

Atlas Butik Hotel – Eser Atlas : 1999 yılında emekli olup Çeşme’ye yerleştim. Birkaç yıl alışma dönemi oldu ama bu cennet yere ayak uydurmak hiç de zor olmadı. 2001 yılında, hizmet sektöründeki deneyimimle 7 odalı bir butik otel açtım. Ege insanının sıcaklığını, buraya gelen herkese göstermeye çalışıyoruz. İyi ki Çeşme’deyim, tüm enerjimi işime verdim.

Yakamoz Restoran – Banu Öğel : Tüm Çeşme severlere merhaba. Bize göre, Çeşme’nin en güzel yeri olan Ildır’da yeme – içme hizmeti veren bir işletmeyiz. 2003’ten bu yana tüm sakinliği ve güzelliğiyle bize göz kırpan Ildırı sahilinde, müthiş manzaraya karşı hem yaşıyoruz, hem de misafirlerimize 10 yıldır, Ege’nin enfes lezzetlerini tattırmanın keyfini çıkarıyoruz. Kısacası buraları çok seviyoruz.

Kale Pansiyon – Sami Otuzlu : Adında anlaşıldığı gibi, büyük medeniyetler görmüş tarihi Çeşme kalesinin hemen arkasında küçük bir pansiyon işletiyoruz. 6 tane, şirin mi şirin odamız var. Çok şükür her gelen çok memnun kalıyor. Canınız sıkıldığında hemen çarşıya ve marinaya çıkabiliyorsunuz. Hedefimiz daha da büyümek.

Merhaba Cafe – Berrak Sarpkaya : İşletmeci ruhumla devraldığım, marinadaki cafeyi, şu anda Çeşme’nin en çok konuşulan mekanlarından biri yapmaya başladım. İşin sırrını soracak olursanız önce işimi, sonra da Çeşme’yi çok sevmek.

Niyazi Atılgan : Her geçen gün güzelleşse de, ben eski Çeşme’yi, yani 80’lerdeki hatta 90’lardaki Çeşme’yi özlüyorum. Tüm koyların bizim ve bakir olduğu, beach club denen gürültünün daha doğmadığı zamanlarda daha bir güzeldi buraları. Yapacağımız tek şey ömrümüzün sonuna kadar buraların tadını çıkarmak. Allah’tan Bodrum gibi, başka yerler gibi çok taş yığını olmadı, komple bozulmadı.

OTEL FIRSATLARI İÇİN ÜYE OL

Seo

Seo Fiyatları

TÜRKİYE'NİN TATİL CENNETLERİ

Alanya

Akdeniz sahilleri deyince akla gelen ilk yerlerin başında olan Alanya, uzun sahilleriyle her yaz oldukça...

Altınoluk

Altınoluk, ülkemizin kuzey ege diye tabir edilen konumunda, Edremit Körfezi içinde yer alan...

Tüm tatil bölgeleri »

ÇEŞME TATİL YORUMLARI

Tüm otel yorum ve şikayetleri »

Yasal Uyarı: Bu site Çeşme'yi tanıtmak saklı kalmış tatil bölgelerimizi tanıtarak Türk turizmine katkı sağlamak amacıyla Webhome İnternet Reklam ve Bilgi Teknolojileri tarafından hazırlanmıştır. Sitede yer alan içerikler diğer kişi ve kurumlar tarafından hiçbir şekilde basılı veya elektronik ortamda izinsiz kullanılamaz ve kopyalanamaz. cesmeoteller.com.tr'de yer alan her türlü bilgi sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sizlere aktardığımız bilgiler, tavsiye niteliğinde olup, bilgilerin yanlış anlaşılmasından ve buna bağlı olarak doğabilecek herhangi bir mağduriyetten sitemiz yasal sorumluluk altında değildir. Bu sitede verilen bilgilerin kullanılmasının sorumluluğu tümüyle kullanıcıya aittir.